Сүү тарагаар жингээ барих арга

Хэвлэх PDF

alt

Бүсгүйчүүд бүсгүйчүүддээ эрүүл, зөв байдлаар хоолоо сойх арга хүргэж байна. Энэ дэглэмийг зургаан хоног барих ба хамгийн багаар бодоход хоёр кг, харин хамгийн ихдээ таван кг хасах юм.

Энэ дэглэмийг долоо хоногийн эхний өдрөөс барьвал сайн учраас ирэх нэг дэхь өдөр бүсгүйчүүд маань дэглэмээ барьж өдөр өдрийнхөө амжилт, болсон үйл явдлынхаа талаар уншигчид болон сэтгүүлийнхэнтэйгээ хуваалцаж байвал зургаа хоног төвөггүйхэн өнгөрөх болно.

Нэг зүйлийг сануулан хэлэхэд, та дэглэм барихынхаа өмнө жингээ үзэж тэмдэглээрэй.


Нэг дэхь өдөр 600 гр сүү ууна

Хоёр дахь өдө𠈓 450 гр тараг ууна

Гурав дахь өдө𠈓 6 ширхэг өндөг иднэ

Дөрөв дэхь өдө𠈓 200 гр үхрийн мах иднэ

Тав дахь өдө𠈓 түүхий ногоо, салат иднэ

Зургаа дахь өдө𠈓 төрөл бүрийн жимс иднэ.

Дээр дурьдаагүй л бол хичнээн калори багатай, эрүүл хүнс байлаа ч хориглоно. Харин энэ хооронд та хүссэн хэмжээгээрээ цэвэр ус ууж болох юм.

Ингээд бүсгүйчүүддээ амжилт хүсье. Зургаахан хоног та өөрийнхөө төлөө амттанаас €œүгүй гэж зоригтой татгалзаж чадна гэдэгт итгэлтэй байна.

 

Бидний уудаг ус...

Хэвлэх PDF

alt

 

Бидний уудаг ус...Pre filter

Хэвлэх PDF

alt

 

Хуудас 8-с 1

<< Эхлэх < Өмнөх 1 2 3 4 5 6 7 8 Дараахи > Төгсгөл >>

Онцлох видео

....

Сайтын хандалт

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterӨнөөдөр31
mod_vvisit_counterӨчигдөр30
mod_vvisit_counterЭнэ долоо хоногт176
mod_vvisit_counterӨнгөрсөн долоо хоногт701
mod_vvisit_counterЭнэ сард1732
mod_vvisit_counterӨнгөрсөн сард1541
mod_vvisit_counterНийт110752